Garantie & retouren

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen, beloofd! Dit zijn onze beloftes op een rijtje:

  • Je hebt 30 dagen bedenktermijn na ontvangst van je bestelling.
  • Wij bieden altijd zeker garantie: gratis ruilen. Wil je het product omruilen of wil je een tegoedbon ontvangen van het aankoopbedrag? Dan vergoeden wij de retourskosten!
  • Wil je liever je geld terug? Dan is dat ook helemaal gratis. Je hoeft geen retourskosten te betalen bij ons! Na ontvangst van je retour boeken we het geld terug en ontvang je het binnen 3 dagen op je rekening.
  • Woon je in de buurt of vind je het niet erg om je product zelf naar onze winkel te brengen, dan is dat ook prima.

Wil jij jouw aankoop omruilen of retourneren? Volg het onderstaande stappenplan:

We willen dat je weer zo snel mogelijk gebruik kunt maken van het nieuwe product, dus bij ons geldt het volgende beleid:

1. Bestel en betaal zelf je nieuwe of vervangende product, zodat we het product vandaag nog naar jou versturen.
2. Pak het pakket goed in en neem het mee naar een PostNL pakketpunt.
3. Geef onze antwoordnummer 50125 door aan de medewerker.
4. 2. Stuur ons een mail met de code van verzendbewijs zodat we je pakket kunnen verwachten.
5. Zodra wij het pakket binnen hebben, zullen we uw geld terugstorten.

Openingstijden

Op doordeweekse dagen verwerken we jouw retour tussen 10:00-17:00. Meld je jouw retour in het weekend aan? Dan nemen we deze op maandag zo snel mogelijk in behandeling. Het verwerken van een retour kan tot 7 werkdagen duren.