Bezoek onze winkel in Rotterdam

202 Innsbruckweg
3047AH Rotterdam

VEELGESTELDE VRAGEN (F.A.Q)

Bestellingen die voor 16:00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons magazijn. Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL of DHL, loopt je pakketje enkele dagen vertraging op in het postnetwerk. We hopen op je begrip en willen je vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Onze excuses voor het mogelijke ongemak! Let op! Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen brievenbuspost geleverd. Ditzelfde geldt voor België op zaterdag en zondag.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat gaan we oplossen! Je mag je bestelling binnen 30 dagen retourneren. Je dient je bestelling retour te melden via ons retourportaal. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier.

Het is niet mogelijk om achteraf je bestelling te annuleren. Als je nog niet betaald hebt, wordt je bestelling automatisch na 72 uur geannuleerd. Dit geldt echter niet voor bestellingen waarbij er gekozen is voor achteraf betalen (AfterPay/Klarna). Neem in dit geval contact op met de klantenservice. Het is uiteraard wel mogelijk om je bestelling na ontvangst retour te sturen.

Na aankomst van je retour in ons magazijn, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Door de drukte bij PostNL of DHL duurt het langer voordat wij je retour ontvangen in ons magazijn. We hopen op je begrip en vragen je minimaal 7 werkdagen geduldig af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 dagen, onder vermelding van All4gadgets, op je rekening.

Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Wij willen je vriendelijk verzoeken om je retour aan te melden en een foto van de schade te uploaden bij je aanvraag. Aan de hand van de foto, zullen wij je retouraanvraag beoordelen. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier.

CONTACT OPNEMEN

    Voorwaarden Retourneren & Uitzonderingen

    – Jij draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.

    – De producten worden binnen de zichttermijn van 60 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van jouw artikel(en).

    – Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

    – Heb je (gedeeltelijk) met een cadeaubon betaald? Dan mag je jouw aankoop alleen ruilen of ontvang je een nieuwe All4gadgets.nl cadeaubon t.w.v. het aankoopbedrag.

    – Bij All4gadgets.nl hanteren we een “altijd zeker garantie” op al onze producten. Dit houdt in dat wij de retourkosten vergoeden als je het product wil ruilen voor een andere kleur of voor een ander toestel. In dat geval betalen wij de retourkosten en krijg je het vervangende product gratis thuisgestuurd.

    – Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 60 dagen:

    – Gepersonaliseerde artikelen. Dit zijn artikelen die zijn ontworpen met een eigen foto of afbeelding via onze ontwerptool op de website.

    – Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors en vloeistof (mits de verpakking is geopend).

    – Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.

    – Artikelen van merkproducten waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

    – Artikelen die om hygiënische redenen niet meer retour gestuurd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld oordopjes, tenzij de verpakking nog gesealed is. Mondkapjes mogen nooit retour.

    – Cadeauverpakking kan niet worden teruggestuurd. De kosten voor het cadeaupapier worden dan ook niet vergoed bij het retourneren van je bestelling.